Tesla змінила ціни на свої авто в США вчетверте за два місяці

Середа, 15 лютого 2023, 13:17 -

Автовиробник Tesla змінив ціни на одну версію кожного зі своїх седанів Model 3 і кросоверів Model Y у США, що стало четвертим коригуванням цін з початку року.

Про це пише Reuters.

Так, Tesla підвищила ціну на кросовер Model Y на 1 тис доларів - до 58 990 доларів. Компанія знизила ціну на задньопривідний седан Model 3, свою найдешевшу модель, на 500 доларів - до 42 990 доларів.

Обидва автомобілі мають право на отримання федеральних податкових пільг у розмірі $7,500.

Реклама:

"У січні Tesla провела масштабне зниження цін на весь свій модельний ряд і на всіх своїх основних ринках.

Відтоді компанія коригує ціни в режимі онлайн з частотою, яка є незвичною для галузі", - нагадує агентство.

Після нещодавніх змін, версія Model Y, яка має вищу максимальну швидкість і нижчу підвіску, все ще коштує приблизно на 16% дешевше, ніж на початку січня для американських клієнтів.

Реклама:

Ціни на дві інші версії Model 3 і Model Y, що продаються в США, у вівторок не змінилися.

Tesla підвищила ціну на Model Y Long Range на початку цього місяця на американському ринку після того, як уряд підняв верхню межу ціни на кросовери, які мають право на пільги з податку на прибуток.

Минулого місяця генеральний директор Tesla Ілон Маск заявив, що замовлення на автомобілі приблизно вдвічі перевищили обсяги виробництва компанії в січні після першого раунду зниження цін.

Маск сказав, що високий попит спонукав компанію зробити перше невелике підвищення ціни на Model Y і що компанія зосередиться на ціні, щоб стимулювати попит, оскільки економіка рухається до того, що, на його думку, буде рецесією.

Глибоке зниження цін у січні викликало протести в Китаї з боку покупців автомобілів Tesla, які купили їх раніше і втратили можливість заощадити.

Деякі власники Tesla в США скаржилися, що зниження цін також знизило вартість перепродажу їхніх автомобілів.

Цьогорічне зниження цін Tesla відбулося після майже двох років, коли компанія підвищувала ціни, не встигаючи за попитом.

Економічна правда

Реклама: