Nissan і Renault інвестують $600 мільйонів у виробництво 6 нових моделей в Індії
Nissan Motor і Renault заявили, що інвестують 600 мільйонів доларів у виробництво шести нових моделей в Індії - одному з трьох ринків, на яких обидва автовиробники планують тісно координувати в рамках оновленого альянсу.
Про це пише Reuters.
Зазначається, що цей крок допоможе вирішити проблему падіння часток японських і французьких компаній на ринку, що набуває все більшого глобального значення.
"Ці інвестиції є дуже важливими не тільки для продуктів, але й для технологій, таких як електромобілі, щоб дійсно захопити зростаючий індійський ринок, який є третім найбільшим у світі, а також використовувати Індію як базу для експорту", - заявив головний операційний директор Nissan Ашвані Гупта.
У своїй заяві обидві компанії повідомили, що кожна з них вироблятиме в Індії по три нові моделі, які будуть побудовані на спільних платформах - компонентах та інженерних розробках, які можуть бути спільними для різних дизайнів.
Дві моделі будуть електромобілями (EV), першими в Індії, а інші - спортивними позашляховиками.
Усі вони вироблятимуться на автозаводі, яким компанії спільно володіють у Ченнаї, на півдні Індії, де працюють неповністю зайняті працівники. Там же знаходиться центр досліджень і розробок.
У 2022 році обидві компанії разом мали близько 3% індійського ринку. На відміну від Nissan, Renault не має значної присутності в Китаї, США та Японії, що підвищує ставки на її успіх в Індії.
За даними S&P Global Mobility, продажі в Індії минулого року зросли на 23% до 4,4 мільйона автомобілів, обігнавши японський ринок.
Завод у Ченнаї може виробляти близько 500 тис автомобілів на рік, але минулого року Renault продала в Індії лише 87 тис автомобілів, а Nissan - 35 тис.
Економічна правда