Роздрібні продажі в США зросли на 7,6% у святковий сезон – Mastercard
Роздрібні продажі в США зросли на 7,6% у період з 1 листопада по 24 грудня: великі знижки приваблювали спраглих до вигідних покупок споживачів.
Про це пише Reuters із посиланням на звіт Mastercard, опублікований в понеділок.
великі знижки приваблювали спраглих до вигідних покупок споживачів.
Показник у 7,6% вищий, ніж прогнозували в Mastercard у вересні (7,1%).
Проте цьогорічне зростання роздрібних продажів у святкові дні менше, ніж минулого року (на 8,5%), оскільки висока інфляція, зростання процентних ставок та загроза рецесії зробили споживачів обережними.
Ритейлери, включно з Amazon.com Inc і Walmart, запропонували великі знижки під час святкового сезону, щоб позбутися надлишкових запасів і повернути запаси до нормального рівня.
"Це призвело до високого попиту на все - від іграшок до електроніки - протягом п'яти днів між Днем подяки і Кіберпонеділком.
Однак, згідно зі звітом Mastercard SpendingPulse, продажі електроніки впали на 5,3% за більш широкий приблизно двомісячний період", - пише Reuters.
Водночас продажі в категоріях одяг і ресторани зросли на 4,4% і 15,1% відповідно, що допомогло збільшити загальний показник.
Онлайн-продажі підскочили на 10,6% за цей період, що трохи менше, ніж 11% зростання в минулому році, йдеться в звіті Mastercard.
Економічна правда