SpaceX придбала велику рекламну кампанію в Twitter для Starlink – CNBC
Компанія Ілона Маска SpaceX замовила один з найбільших рекламних пакетів, доступних у соцмережі Twitter, яку мільярдер нещодавно придбав за 44 млрд доларів.
Про це пише CNBC із посиланням на внутрішні документи компанії, з яким ознайомився телеканал.
Внутрішні документи свідчать, що рекламна компанії просуватиме у Twitter супутниковий інтернет-сервіс Starlink, що належить і експлуатується компанією SpaceX, в Іспанії та Австралії.
"Рекламна кампанія, яку SpaceX купує для просування Starlink, називається "поглинанням" Twitter.
Коли компанія купує один з цих пакетів, вона, як правило, витрачає до 250 000 доларів, щоб розмістити свій бренд зверху головної стрічки Twitter на цілий день", - пише видання з посилання на одного нинішнього та одного колишнього співробітника Twitter, які говорили на умовах анонімності.
"Користувачі повинні бачити повідомлення бренду Starlink перші три рази, коли вони відкривають застосунок Twitter в день або дні запланованої кампанії. За словами нинішніх і колишніх співробітників, SpaceX зазвичай не купувала великі рекламні пакети у Twitter", - йдеться у статті.
Через кілька годин після того, як стаття була опублікована, Маск написав у Twitter: "SpaceX Starlink купив крихітний - не великий - рекламний пакет, щоб перевірити ефективність реклами в Twitter в Австралії та Іспанії. Те ж саме зробили для FB/Insta/Google".
Згідно з внутрішніми документами, з якими ознайомився CNBC, SpaceX витратила понад 160 000 доларів на рекламну кампанію в Twitter для Starlink в Австралії та Іспанії.
Нагадаємо:
Компанії General Mills, Audi і Pfizer приєдналися до зростаючого списку компаній, що призупиняють рекламу в Twitter: рекламодавці стурбовані шквалом звільнень керівників Twitter і планами нового власника Ілона Маска щодо модерації контенту.
Економічна правда