Google виплатить 400 мільйонів доларів у справі про відстеження місцезнаходження в США
Американська компанія Google заплатить 391,5 мільйона доларів, щоб врегулювати звинувачення 40 штатів в тому, що пошуковий та рекламний гігант незаконно відстежував місцезнаходження користувачів.
Про це пише Reuters із посиланням на заяву прокуратури Мічигану.
"Розслідування і врегулювання є ознакою зростаючого юридичного головного болю для технологічного гіганта з боку генеральних прокурорів штатів, які в останні місяці агресивно націлені на практику відстеження користувачів компанії", - пише агентство.
Окрім виплати, Google повинен бути більш прозорим зі споживачами щодо того, коли відбувається відстеження місцезнаходження, і надавати користувачам детальну інформацію про дані відстеження місцезнаходження на спеціальній веб-сторінці, заявили в прокуратурі штату Айова.
"Коли споживачі приймають рішення не ділитися даними про місцезнаходження на своїх пристроях, вони повинні мати можливість довіряти тому, що компанія більше не буде відстежувати кожен їх крок", - йдеться в заяві генерального прокурора Айови Тома Міллера.
"Це врегулювання дає зрозуміти, що компанії повинні бути прозорими в тому, як вони відстежують клієнтів, і дотримуватися законів штату і федеральних законів про конфіденційність", - додав він.
У понеділок компанія Google повідомила в своєму блозі, що в найближчі місяці вона "зробить оновлення, щоб забезпечити ще більший контроль і прозорість даних про місцезнаходження".
Прокурори відкрили розслідування у 2018 році після повідомлення про те, що Google записував дані про місцезнаходження, навіть коли користувачі доручали йому цього не робити.
Дослідження показало, що Google вводив споживачів в оману щодо практики відстеження місцезнаходження щонайменше з 2014 року, порушуючи державні закони про захист прав споживачів.
У першій половині цього року дохід Google від реклами становив 111 мільярдів доларів, що більше, ніж у будь-якого іншого продавця онлайн-реклами.
"Місцезнаходження споживача є ключовим фактором, який допомагає рекламодавцю прорватися крізь цифровий безлад, щоб зробити рекламу більш релевантною і привернути увагу споживача", - резюмує Reuters.
Економічна правда