Для обходження санкцій у світі створюється тіньовий флот російських нафтових танкерів
У світі формується величезний тіньовий флот танкерів із невідомими власниками, щоб обійти санкції ЄС щодо експорту сирої нафти, які почнуть діяти вже 5 грудня.
Про це повідомляє Bloomberg.
Велика частина російських потоків буде оброблятися складною мережею кораблів, власників, портів і безпечних проходів, де домінують організації, які все ще бажають мати справу з Росією.
"Якщо ви подивіться, скільки кораблів було продано за останні шість місяців невідомим покупцям, стане цілком зрозуміло, що для транспортування цього флоту створюється", — сказав Крістіан Інгерслев, генеральний директор Maersk Tankers A/S. у Копенгагені, який керує флотом зі 170 кораблів, жоден із яких не обслуговує Росію.
Після того, як санкції почнуть діяти, основними ринками збуту для РФ стане Китай, Індія.
Додатковими труднощами для держави-терориста буде пошук галузевих стандартів страхування, оскільки правила ЄС у поточній редакції свідчать, що танкеру в будь-якій точці світу не буде дозволено отримати доступ до страховиків та перестраховиків блоку для будь-яких майбутніх вантажів російської нафти.
За оцінками суднового брокера Braemar, щоб підтримувати 4 мільйони барелів на день російського експорту на Далекий Схід, РФ необхідно накопичити велику кількість суден, які раніше займалася перевезенням іранської та венесуельської нафти.
Також читайте: Нафтове ембарго проти Росії: що ухвалили країни ЄС і як це вплине на економіку агресора.
Нагадаємо:
Міністр енергетики Герман Галущенко зазначив, що доходи Росії у 2023 році впадуть щонайменше на 40% через початок дії нафтового ембарго ЄС.
Міністри фінансів країн G7 домовилися, що обмеження цін на нафту з РФ почне діяти з 5 грудня для сирої нафти та з 5 лютого – для нафтопродуктів.
В ЄС 1 серпня набуває чинності ембарго на імпорт вугілля з Росії - такий захід включили в п'ятий пакет санкцій, ухвалений 7 квітня 2022 року.