Кулеба прокоментував погрози РФ вийти з "зернової ініціативи"
Міністр закордонних справ Дмитро Кулеба закликав світ дати чітку реакцію Москві на її шантаж після того, як РФ пригрозила вийти з угоди про деблокування українських морських портів для вивезення зерна.
Про це він написав у Twitter.
"Росія робить саме те, про що ми попереджали: відновлює голодні ігри та загрожує Чорноморській зерновій ініціативі", – написав він. Кулеба наголосив, що Україна не висуває жодних додаткових вимог і хоче, щоб коридор працював.
The time to protect the Black Sea grain corridor is now. I urge all states and organizations to make it clear to Moscow: blackmail must stop and Russia is not allowed to put millions of people at risk. My call is especially on states which rely on Ukraine’s grain exports 2/2
Реклама:— Dmytro Kuleba (@DmytroKuleba) October 13, 2022
"Я закликаю всі держави та організації чітко дати зрозуміти Москві: шантаж має припинитися і Росія не має права наражати на небезпеку мільйони людей. Мій заклик особливо стосується держав, які залежать від експорту українського зерна", – додав він.
Раніше Росія направила ООН перелік вимог, у разі невиконання яких погрожує вийти з угоди про експорт зерна із Чорного моря, дія якої завершується в листопаді
Більше про "зерновий коридор" читайте у статті: Добрива від терористів і зерновий коридор. На Україну тиснуть, щоб дати Росії вивозити свій аміак через Одесу
Нагадуємо:
Зернова угода була підписана в Стамбулі 22 липня і діє 120 днів з дня підписання, до 19 листопада. Її можуть автоматично продовжити, якщо одна із сторін-підписантів не повідомить про бажання її змінити чи розірвати.
ООН тисне на Київ, аби дати Росії додаткову вигоду від ініціативи – дозволити їй експортувати свій аміак через Одесу – і таким чином забезпечити подальшу роботу коридорів.
Президент РФ Владімір Путін хоче обмежити напрями вивезення зерна з України і бреше про напрямки вивезення продовольства – нібито, лише 3% йде до бідних країн. ЕП пояснювала, куди насправді йде українське зерно.
На в’їзді та виїзді до чорноморських портів України утворилася черга зі 120 суден, а час інспекції суден виріс до 10-15 днів через недостатню кількість інспекторів.