Google боротиметься з фейками про українських біженців у ЄС
Дочірня компанія Google - Jigsaw - наступного тижня почне кампанію протидії дезінформації про українських біженців у Польщі, Словаччині та Чехії на основі досліджень психологів із двох британських університетів.
Про це пише Reuters.
Співпрацюючи з Jigsaw, психологи з університетів Кембриджа та Брістоля створили 90-секундні ролики, які призначені для "щеплення" людей від шкідливого контенту у соціальних мережах.
Відео, які демонструватимуться у рекламних блоках YouTube, Twitter, TikTok та Facebook, покликані допомогти людям виявляти емоційні маніпуляції та цапів відбувайлів у заголовках новин.
Кампанія спрямована на підвищення стійкості до наративів проти біженців у партнерстві з місцевими неурядовими організаціями, фахівцями з перевірки фактів, науковцями та експертами з дезінформації.
"Ми розглядаємо це як пілотний експеримент, тому немає абсолютно жодних причин, щоб цей підхід не можна було застосувати в інших країнах", - сказала в інтерв’ю керівниця відділу досліджень у Jigsaw Бет Голдберг.
"Польщу обрали тому, що в ній найбільше українських біженців", - сказала вона, додавши, що Чехія та Словаччина будуть корисними лідерами для решти Європи.
Кампанія триватиме один місяць.
Економічна правда