За 6 місяців на ринок ритейлу в РФ вийшли лише два іноземні бренди

Четвер, 7 липня 2022, 10:34 -

Вперше з 2014 року за перше півріччя на російський ринок ритейлу вийшло лише два міжнародні бренди. Найменше іноземних брендів до цього моменту прийшло лише у першій половині 2020 року - шість ритейлерів.

Про це пише Forbes Russia із посилання на дані консалтингової компанії Knight Frank Russia. 

За даними Knight Frank Russia, за підсумками першого півріччя 2022 року на ринок вийшли два іноземні бренди. Це на 71% нижче за показник аналогічного періоду 2021 року, коли до Росії прийшли сім нових ритейлерів.

Десятки міжнародних компаній пішли з РФ або оголосили про зупинення комерційної, інвестиційної діяльності, а також постачання на територію Росії.

Реклама:

"Про плани виходу на російський ринок до кінця року заявляють чотири турецькі бренди: ресторани швидкого харчування Chitir Chicken, Yesen Burger та Little Kitchen, а також мережа кав'ярень Arabica. Переговори про розширення присутності в країні та нарощування продажів ведуть багато інших брендів з Туреччини, зокрема великі виробники одягу adL, Mudo, LTB, Twist та Ipekyol.

Вихід на російський ринок зараз обговорюють казахські та дубайські оператори", - пише видання.

У першому кварталі відкрили моно-бутик Vilhelm Parfumerie у форматі стріт-ритейлу, у другому - перший магазин китайського спортивного одягу та взуття бренду Li-Ning у ТРЦ "Галерея Краснодар" у Краснодарі.

Реклама:

Економічна правда

"Економічна правда" тепер у Telegram. Ми відстежуємо, як швидко падає путінський режим, і які компанії приєднуються до бойкоту агресора. Підписатися можна тут.

Реклама: