Мережі АЗС повертають програми лояльності: для учасників став доступний "повний бак"

П'ятниця, 29 липня 2022, 17:27 -
 
Pixabay

Українські мережі АЗС відновили дію програм лояльності для клієнтів – можна списувати зароблені бали та заправлятись "до повного".

Про це пише Enkorr.

У мережі ОККО відтепер скасовано ліміти на заправку – за наявності пального можна заправитись "до повного". А також відновлено нарахування та списання балів Fishka на пальне та товари магазину, кафе та ресторану.

Базовий Fishback (повернення балами на картку Fishka) становить:

Реклама:
  • 50 коп./л за заправку будь-якого виду пального,
  • 2% на товари магазину (крім стартових пакетів і тютюну),
  • 3% на товари кафе і ресторану (крім тютюну).

Списувати бали тепер можна без обмежень (крім тютюну, алкоголю і пакетів поповнення). 

Раніше про відновлення програми лояльності в повному обсязі повідомила мережа АЗК UPG. Як зазначають у компанії, бонуси на картку нараховуються миттєво після кожної покупки. 

Вони нараховуються за такою системою:

Реклама:
  • до 40 коп. бонусами за кожен літр будь-якого пального,
  • 2% від суми покупок у VIVO café і товарів у магазині. 

Окрім того, для власників застосунку у мережі відсутні ліміти на всі види пального.

Також бонуси для своїх клієнтів відновили компанії BVS, Rodnik і "БРСМ-Нафта".

Нагадуємо:

З 14 липня мережа автозаправних комплексів ОККО зняла обмеження на заправку пального у каністри, мережа WOG також поступово повертає можливість заправки в каністри.

Реклама: