Цифрове медіа United24 запускається за принципом стартапу – Мінцифри
Міністерство цифрової трансформації заявило, що англомовний цифровий проєкт United24 media запускається за принципом стартапу, з подальшим його розвитком планується створення постійної редакції, згодом - наглядової ради.
Про це повідомило Мінцифри у коментарі "Детектор медіа".
У відомстві зазначають, що United24 "буде сучасним форматом медіа, зосередженим довкола розвитку ютуб-каналу та соціальних медіа-платформ".
При цьому, стратегічним партнером проєкту є маркетингова агенція Fedoriv, а концепцію проекту розробили про боно.
"Перші випуски готуються з вже існуючого контенту, для цього залучаються креативні та контент-команди. Випуски на ютубі будуть виходити з періодичністю один раз на тиждень", - йдеться у повідомленні.
"Головна задача проєкту - презентувати світу Україну, розповідаючи про її культуру, історію, бізнес, технології, особистості, а також висвітлювати хід війни. Своєчасність United24 media продиктована великою увагою до України через війну і усвідомленням того, що окрім перебігу військових дій мешканці Європи та США майже нічого не знають про нашу країну.
Це також можливість поширювати українську адженду у міжнародному інформаційному просторі. Згодом, медіа має потенціал розвинутись у мультимедійну платформу, яка допоможе збільшити присутність України в медіа-полі. Але поки що це дуже далекі плани", - розповіли в Мінцифрі.
Там додали, що наразі у проєкті активно залучена невелика кількість учасників.
"Також до створення контенту долучаються волонтери-креатори, контент-команди, креативні агенції та журналісти. За тиждень ми отримали понад 400 пропозицій співпраці - як від українських, так і від міжнародних фахівців", - зазначили в міністерстві.
Зазначається, що створення контенту фінансується завдяки корпоративним донорам: зі зростанням проєкту, до фінансування планується долучити цільові корпоративні внески від бізнесу, гранти від міжнародних фондів, крипто ком'юніті.
На питання, чи використовуються кошти, зібрані через фандрейзингову платформу United24, у Мінцифри відповіли, що платформа та медіа - це різні напрямки розвитку глобальної ініціативи United24, над ними працюють різні команди.
"Наразі, фандрейзингова платформа United24 працює для збору благодійних пожертв в трьох напрямках: "Оборона та розмінування"; "Медична допомога"; "Відбудова України".
Всі 100% зібраних коштів спрямовуються на рахунки НБУ, закріплені за профільними міністерствами (Міністерства оборони, Міністерства охорони здоров'я та Міністерства інфраструктури). На сайті u24.gov.ua ви можете знайти звіти, які оновлюються щотижня щодо використання зібраних коштів. Аудитором платформи виступає Deloitte", - пояснили в Мінцифрі.
Натомість контент створюють декілька продакшен-команд, кожна з який відповідає за свою тематику: культуру, історію, технології, підприємництво, героїв, армію і тд.
Ці команди співпрацюють з авторами, журналістами, залучають українських та міжнародних експертів. З розвитком проєкту, планується створення постійної редакції, згодом - наглядової ради.
Повідомляється, що ключові аудиторії проєкту співпадають з переліком держав, які надають Україні найбільшу підтримку під час війни і мають великий інтерес до України.
У першу чергу це США, Велика Британія, країни ЄС та Канада. Контент розраховано на широку аудиторію, яка є активним користувачем соціальних мереж та YouTube, та звикла до інтерактивної форми подачі матеріалу.
Нагадаємо:
Міністерство цифрових технологій анонсувало запуск англомовного цифрового медіа UNITED24, що покаже Україну світові.
Економічна правда