Попит на франшизу зріс під час війни, – досвід пекарень "Грузинський Хліб"
Ще до війни франшиза "Грузинського хліба" користувалася попитом: 50 пекарень відкрилося в Україні і 5 – за кордоном.
З початком війни в компанії чітко розуміли, що хліб – продукт першої необхідності, тому потрібно підтримувати підприємство всіма можливими силами.
Чому війна не впливає на пекарський бізнес і як розвивається франшиза в нових умовах розповіли у "Грузинському хлібі".
Війна
Звичайно, як і у всіх, у нас був адаптаційний період, але закривати бізнес ми зовсім не збиралися.
Ми хотіли не тільки повністю забезпечити наших клієнтів хлібом, але й допомогти лікарям та нашим захисникам. Тому для них у перший місяць війни ми знизили ціни на 50% і безкоштовно розливали чай та каву.
Зараз ми з кожного чеку віддаємо частину на потреби армії і вже зібрали 550 523 гривень, а також придбали для наших військових автомобіль.
Франшиза
Перша наша пекарня відкрилася у 2014 році у Львові. Ми почали швидко рости і з часом здобули достатньо досвіду, аби передати його іншим та допомогти відкрити власний бізнес. Готова технологія дозволяє доволі швидко (за місяць) відкритися і почати роботу. Крім того, інвестиція у проект відносно невелика – 25 000 доларів, а окупність – від 9 місяців. Ми забезпечуємо повну підтримку франчайзі, допомагаємо з вибором успішного місця та тренінгом персоналу.
За місяці війни ми вже відкрили 3 нові пекарні на Львівщині та Вінниччині і ще 2 готуються до відкриття у Конотопі Сумської області та Сокільниках поблизу Львова. До того ж, у нас є запити на відкриття франшизи за кордоном: у Польщі та Угорщині.
"Українська франшиза – простий старт бізнесу навіть для тих, хто виїхав за кордон через війну. У нас є досвід роботи в Європі, тому ми точно знаємо, що такий формат пекарень запотребований, а відносно невеликий перший капітал дозволить швидко розпочати роботу", – зазначає Христина Химчак, керівниця мережі.
Ребрендинг
Ми давно на ринку і завжди хотіли йти в ногу з часом. Тому, наприклад, запустили мобільний додаток, з яким можна отримувати 5% кешбеку від кожної купівлі.
Також ще до війни ми почали працювати над ребрендингом із львівською креативною агенцією Bloom Büro.
Ми завжди робили акцент на раціональній перевазі: слоган компанії – "Завжди свіжий, щойно з печі". Та ринок змінюється і потрібні нові акценти. Аби залучити ширшу аудиторію, ми шукали кардинально новий підхід у комунікації та способи оновлення візуалу.
"У співпраці з "Грузинським хлібом" ми хотіли зберегти впізнаваність бренду, тому лише трохи осучаснили загальну кольористику та логотип. А щоб додати бренду життя, ми створили персонаж, який комунікує в соцмережах та через брендовану продукцію. В основу комунікації ми заклали емоцію неофіційного девізу Грузії "Сила в єдності". І тепер він як ніколи актуальний, тому що тільки разом ми зможемо перемогти і повернути мирне життя в нашу країну. Саме ті бренди, які говорять спільною мовою зі своєю аудиторією та поділяють їхні емоції та цінності, зможуть не тільки "завоювати ринки", але й назавжди залишитися у серцях", – розповідає Ельза Сагура, СЕО Bloom Büro.
Плани на майбутнє
Попит на нашу франшизу показує, що бізнесовий потенціал українців – величезний і ми впевнено заходимо на міжнародний ринок. Зараз надзвичайно важливо показати можливості українців та стати повноцінними учасниками європейського ринку. Команда "Грузинського хліба" і надалі допомагатиме ЗСУ, а наша оновлена комунікація підтримує позитивний настрій наших клієнтів. Тому що сила в єдності!
"Грузинський хліб" – одна з найбільших мереж пекарень грузинської випічки в Україні, заснована у 2014 році. Всі процеси проходять на відкритій кухні в кожній пекарні протягом всього дня, тому на вітрині завжди свіжа, щойно з печі випічка. За детальною інформацією про відкриття пекарні у своєму місті звертайтеся до керівника мережі Химчак Христини за телефоном +38 (050) 21 35 937 або пишіть на gbread.franch@gmail.com.