Мінінфраструктури спрощує правила видачі дозволів на міжнародні автоперевезення
Мінінфраструктури заявило про спрощення правил видачі дозволів на міжнародні автомобільні перевезення.
Про це повідомляє прес-служба Мінінфраструктури в Telegram.
З огляду на закриття транзиту територією Білорусі та Росії, а також збільшення кількості вантажних перевезень вантажів автомобільним транспортом, з 4 квітня 2022 року знято або підкориговано низку обмежень, зокрема:
- збільшено термін дій електронної заявки на отримання дозволів з 7 до 10 днів;
- збільшено до 5 дозволів усіх видів Республіки Польща на один транспортний засіб з квітня по травень;
- збільшено до 2-х дозволів усіх видів Чеської республіки на один місяць на транспортний засіб з повною масою до 10 т;
- до моменту прийняття рішення Румунію щодо транзитного проїзду її територією без дозволів було прийнято рішення оформлювати дозволи ОЧЕС тим автомобільним перевізникам, які виконують перевезення до Грузії, Азербайджану, Казахстану, Узбекистану на транспортні засоби екологічного стандарту Євро-3 та вище;
- знято обмеження для поїздок територією Сербії (до перевезень допущено ТЗ, вага яких менш ніж 10 т).
"Окрім того, з самого початку війни Міністерство інфраструктури веде системні переговори з країнами партнерами щодо скасування дозвільної системи на період воєнного стану.
Станом на 4 квітня нам вдалось домовитись про скасування двосторонніх та транзитних дозволів на перевезення територією семи країн Європейського Союзу, зокрема з Болгарії, Угорщини, Італії, Данії, Латвії, Естонії, Литви а також територією Грузії та Туреччини. Згоду на транзитні перевезення без дозволів надала і Словаччина", - йдеться у повідомленні.
Також налагоджений механізм бездозвільного проїзду усім гуманітарним вантажам з Молдовою, Румунією, Словенією, Австрією, Чехією, Польщею, Німеччиною, Нідерландами та Литвою.
Економічна правда
"Економічна правда" тепер у Telegram. Ми відстежуємо, як швидко падає путінський режим, і які компанії приєднуються до бойкоту агресора. Підписатися можна тут
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"