Через відхід іноземних брендів у РФ падає ринок зовнішньої реклами
Оператори зовнішньої реклами у РФ зіткнулися з хвилею припинення кампаній: найчастіше розміщення знімають іноземні бренди, частка яких на ринку становить близько 15%.
Про це пише "Комерсант" із посиланням на учасників ринку.
За даними видання, проблеми також виникають через зростання вартості поліграфії.
За словами учасників ринку, відтік іноземних замовників через вторгнення РФ в Україну спровокує скорочення ринку зовнішньої реклами.
У березні падіння ринку може становити близько 5-7%, у квітні - вже 10-15%, прогнозує директор із закупівель зовнішньої реклами OMD OM Group Федір Лях.
Майже всі західні бренди, що пішли або призупинили роботу в Росії, зняли зовнішню рекламу на квітень, падіння обсягів продажів у березні склало 12-17%, у квітні воно досягне 25-30%, каже головний операційний директор Ігронік Олександр Куликов.
При цьому, очікуване зниження інтернет-реклами в 2022 році може становити 25-50%.
У компанії Gallery розраховують, що падіння ринку зовнішньої реклами у майбутньому частково зможуть компенсувати нові бренди із країн Південно-Східної Азії, Китаю, ОАЕ, Туреччини та інших країн.
Учасники ринку також сподіваються на держпідтримку.
"Ми вже просимо у влади звільнення від орендних платежів, розширення рекламного законодавства на окремі категорії", - кажуть у Gallery. У департаменті ЗМІ та реклами Москви не відповіли на питання про можливе відстрочення платежів за оренду рекламоносіїв, зазначивши лише, що департамент "продовжить моніторинг ситуації на рекламному ринку".
Економічна правда
"Економічна правда" тепер у Telegram. Ми відстежуємо, як швидко падає путінський режим, і які компанії приєднуються до бойкоту агресора. Підписатися можна тут.
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"