В РФ виробники продуктів просять дозволити логотипи Facebook та Instagram на упаковці
У РФ виробники продуктів просять Генпрокуратуру підтвердити їх право на використання логотипів Facebook та Instagram на упаковці після визнання їх материнської компанії Meta екстремістською організацією.
Про це пише "Комерсант" з посиланням на лист "Руспродсоюзу".
"Руспродсоюз" (включає "Містраль трейдинг", "Руссоль", "Димов", "Макфу", "Май") просить Генпрокуратуру підтвердити, що виробники продуктів мають право використовувати упаковку з логотипами та посиланнями на Facebook та Instagram.
Як зазначається в листі, до "Руспродсоюзу" почали надходити звернення від постачальників і торгових мереж у зв'язку з наявністю на упаковці логотипів офіційних груп у цих соціальних мережах або посилань на ці групи.
Необхідність заміни упаковки призведе до зупинення підприємств та виведення товарів з обігу, попереджають в асоціації.
Крім того, ідеться в зверненні, з початку 2022 року ціни на упаковку з полімерів та картону зросли на 65-95%, і є складнощі із закупівлею імпортного пакування.
"Заклеювання логотипів також може призвести до перебоїв з відвантаженнями та потребуватиме додаткових трудових та фінансових витрат, що в поточних умовах неприпустимо", – зазначає "Руспродсоюз".
"Ніхто з учасників товаропровідного ланцюжка не розуміє, чи є порушенням закону друк логотипів соцмереж, що входять до Meta, на упаковці товару. Якщо це так, товари слід вилучати з обігу, що з огляду на високий споживчий попит зараз неможливо", – констатує співрозмовник видання.
Економічна правда
"Економічна правда" тепер у Telegram. Ми відстежуємо, як швидко падає путінський режим, і які компанії приєднуються до бойкоту агресора. Підписатися можна тут.
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"