РосЗМІ: продукція P&G в Росії подорожчала на 40%

Понеділок, 14 березня 2022, 11:12

Великий виробник побутової хімії і товарів для гігієни P&G (Ariel, Fairy, Pampers, Gillette) підвищує відпускні ціни в середньому на 40%, що пояснюється подорожчанням логістики, матеріалів та девальвацією рубля.

Про це пише "Коммерсант".

Як пояснює видання, компанія постачала частину продукції в РФ з Польщі. Зараз їй доводиться радикально розбудовувати логістику, що неминуче збільшує собівартість.

Нагадуємо:

Реклама:

P&G оголосила про зупинку інвестицій у російський бізнес, у тому числі в маркетинг та промо. Також компанія має намір скоротити портфель в РФ, залишивши основні товари.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама: