Lufthansa пояснила скасування рейсів до Києва ковідом і порадила дзвонити в Росію
Німецька авіакомпанія Lufthansa пояснила призупинення всіх рейсів до столиці України з 21 до 28 лютого ситуацією з коронавірусом.
Як повідомляє "Європейська правда", такі пояснення від авіаперевізника отримав спеціальний представник МЗС України з питань санкційної політики Олексій Макеєв, про що розповів на своїй Facebook-сторінці.
Макеєв розповів, що сьогодні зранку пасажири Lufthansa, чиї рейси були скасовані, отримали повідомлення, в якому стверджується, що рейси скасовано через ситуацію з коронавірусом.
"Через актуальну ситуацію з коронавірусом ми повинні були внести зміни до наших графіків польотів, що безпосередньо вплинуло на ваше бронювання", - йшлося у повідомленні компанії пасажирам.
За подальшою інформацією в авіакомпанії порадили телефонувати на гарячий номер в Росії, зазначив Макеєв.
"Операторка колцентру на питання про причини відміни рейсу відповіла, як мені здалося, або щиро, або чітко за інструкцією: "Нам ничего не говорят". Так відповідальний бізнес не робить. Клієнти мають знати реальні причини. І тримати клієнтів за дурнів - це серйозна загроза іміджу", - написав дипломат на своїй Facebook-сторінці.
Як повідомлялося, Lufthansa призупинила всі рейси до Києва та з Києва із 21 до 28 лютого. Численні пасажири, включно з журналістом "ЄвроПравди", отримали повідомлення про скасування рейсів.
Також стало відомо про інцидент, коли літак Lufthansa не вилетів до України через страх екіпажу перед можливим розвитком війни.
Підписуйтеся на Telegram-канал "Європа тут" з найцікавішим від ЄвроПравди
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"