"Укрпошта" заплатить майже 8 мільйонів євро за нову фронт-офісну систему
"Укрпошта" планує до кінця 2022 року замінити застаріле програмне забезпечення у стаціонарних відділеннях на нову фронт-офісну систему - компанія підписала угоду з ірландською Escher Group (IRL) Ltd на 7,8 млн євро.
Про це повідомляє прес-служба поштового оператора.
Також у компанії планують повністю автоматизувати роботу пересувних відділлень та листонош.
"У рамках фінансування за кредитною програмою ЄБРР було проведено тендер на поставку програмного забезпечення для стаціонарних і пересувних відділень поштового зв'язку.
Переможцем за тендерною процедурою ЄБРР стала ірландська компанія Escher Group (IRL) Ltd - світовий лідер трансформації поштових операторів, що запропонувала ціну за контрактом у 7,8 млн євро. Її програмне забезпечення працює у понад 30 поштових операторів світу", - додали в "Укрпошті".
Зазначається, що завдяки цій угоді компанія запровадить у відділеннях спеціально створену платформу Escher Riposte, що "спростить операції і значно покращить швидкість і якість обслуговування клієнтів".
"Нове рішення дозволить забезпечити онлайн та офлайн режим роботи із підтримкою надання послуг клієнтам на пристроях із ОС Android.
Паралельно із завершенням автоматизації сільських відділень працівники пошти навіть в найменшому населеному пункті перейдуть на електронний документообіг, відмовляться від "паперів" та рахівниць", - йдеться у повідомленні.
Крім цього, у листонош не буде потреби друкувати додатково форми і бланки перед виходом на маршрут. Також зменшиться до мінімуму кількість інформації, яку необхідно вносити при наданні послуг, додають в компанії.
"Також клієнти зможуть розраховуватися як готівкою, так і банківською карткою, не залежно від каналу та місця обслуговування (навіть у селах)", - повідомили у прес-службі.
"Ми на фінішній прямій, аби цифровізувати всі процеси Укрпошти та повністю відмовитися від "папірців" та рахівниць у відділеннях. Я ставив собі за мету, аби всі процеси в компанії були сучасними і швидкими, щоб наші працівники могли провести будь-яку послугу для клієнта у декілька кліків.
Escher, з якою ми укладаємо угоду, є світовим лідером у розробці спеціального програмного забезпечення для поштових адміністрацій. Подібне до нашого ПЗ вони розробляли для пошт Канади, Норвегії, В'єтнаму. Єдина, але дуже важлива різниця для України, яка трохи ускладнює завдання для нашого партнера - це необхідна вимога, аби нова система працювала онлайн та офлайн, із інтернетом чи без.
Таким чином, навіть у найвіддаленіших селах, де немає стабільного зв’язку, наші працівники пересувних відділень зможуть так само проводити усі операції в електронному форматі. Усі дані потім автоматично завантажаться, коли команда повернеться на точку базування з хорошим інтернет-покриттям", - заявив гендиректор Укрпошти Ігор Смілянський.
Відповідно до умов угоди, передбачається постачання 43000 ліцензій на використання цього ПЗ, а також надання додаткових послуг із технічної підтримки впродовж 4 років та доопрацювання ПЗ у разі потреби.
Ірландська компанія Escher Group (IRL) Ltd раніше проводила модернізацію операцій роздрібної торгівлі та інтеграції з усіма каналами електронної комерції і логістики для пошти Канади.
Для пошти В'єтнаму - цифрову трансформацію, для пошти Норвегії - оновлення поточної моделі роздрібних послуг та створення "єдиного вікна" в пунктах обслуговування.
"Наступним кроком цифровізації Укрпошти буде впровадження CRM-системи, що дасть можливість аналізувати інформацію про споживачів, бачити історію операцій клієнта, якими послугами він найчастіше користується в Укрпошті", - резюмували в "Укрпошті".
Економічна правда
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"