Антимонопольний комітет почав розслідування ймовірної змови на ринку цукру

Вівторок, 6 квітня 2021, 11:40
 

Антимонопольний комітет 5 квітня розпочав справу проти групи компаній "Астарта" та ТОВ "Радехівський цукор" за ознаками антиконкурентних узгоджених дій на ринку первинної реалізації білого цукру (бурякового).

Про це повідомляє прес-служба АМКУ.

"Протягом останніх місяців Комітетом досліджувалася ситуація, пов’язана з підвищенням цін на цукор.

Встановлено, що з вересня 2020-го згадані вище суб'єкти схоже підвищували оптово-відпускні ціни. Вартість зростала подібними темпами і в один період: протягом вересня-листопада 2020-го - в середньому на 48%", - йдеться у повідомленні.

Реклама:

Зазначається, що в АМКУ не вбачають об’єктивних причин для такої динаміки.

"Цукристість буряків торік у цілому по Україні знизилась на 1,7 %, врожайність - на 7,8 %, відповідні посівні площі скоротилися на 2,7%.

Обсяги виробництва цукру у 2020-му скоротилися на 22,3 %, порівняно із попереднім періодом. Водночас дефіциту в Україні не спостерігалося з огляду на перехідні запаси, обсяги імпорту і суспільну тенденцію щодо зниження внутрішнього споживання", - додали в Комітеті.

"АМКУ вбачає, що група "Астарта" та ТОВ "Радехівський цукор" знаходяться у різних умовах господарської діяльності, однак схожими діями обмежили конкуренцію на ринку, та отримали можливість підвищувати ціни понад конкурентний рівень", - підкреслили в АМКУ.

"В рамках розслідування, окрім "Астарти" і "Радехівського цукру", Комітетом вивчаються дії й інших виробників на цьому ринку.

Наголошую, що АМКУ не обмежиться перевіркою можливих неконкурентних дій на ринку цукру. Ближчим часом розслідуємо ситуацію на ринку інших соціально важливих продуктів, що подорожчали останнім часом", - заявила голова Антимонопольного комітету Ольга Піщанська.

У Комітеті додали, що сукупна частка групи "Астарта" та ТОВ "Радехівський цукор" на загальнодержавному ринку становить біля 40%.

Економічна правда

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама: