Тенденції: рік карантину в Києві у цифрах
Місячний пасажиропотік у метро знизився на 12 мільйонів за рік, а попит на доставку борщу – виріс на 86%.
Цього місяця карантину у Києві виповнився рік. Відсьогодні, 23 березня 2021, столицю відправляють у червону зону. Команда проєкту міських досліджень ЛУН Місто проаналізувала, як обмеження через коронавірус вплинули на життя містян.
Як змінилася мобільність
За даними Київського метрополітену, кількість пасажирів не повернулася до докарантинного рівня. У лютому 2020 було понад 38 мільйонів, у лютому 2021 — понад 26 мільйонів.
Затори на дорогах Києва швидко наздогнали та перегнали докарантинний рівень. За даними сервісу TomTom, вже у червні затримка в дорозі перевищила доковідні показники. Невелике зниження було лише у квітні — на початку карантину та серпні — у пік відпусток.
Оцінити мобільність по Україні допомогли дані Apple. Аналізуючи динаміку переміщень під час карантину видно, що українці стали найменш мобільними у квітні 2020, а пік переміщень припадає на теплу пору року.
Вплив карантину на звички
Оцінити рівень відвідуваності кінотеатрів, яким у ковід прийшлося чи не найважче, вирішили через об'єми купленого глядачами попкорну. У квітні, травні, черні 2020, за даними "Планети кіно", і з продажем попкорну було зовсім сумно. З липня почалося поступове відновлення, але до докарантинного рівня, на жаль, ще далеко.
Щодо доставки страв з кафе та ресторанів — тут карантин допоміг, з березня 2020 почався ріст від +75% до +89%. Серед страв у Glovo часто замовляли суші, бургери, донери. Любов до азійської локшини почала зростати тільки з жовтня. Попит на український борщ стабільний.
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"