"Автомагістраль-Південь" перейшла на міжнародні стандарти управління якості
"Відремонтовані нами за останні 5-7 років дороги наразі в ідеальному стані", - генеральний директор "Автомагістраль-Південь"
Українці чекають не лише збільшення обсягів ремонту та будівництва доріг, а й підвищення якості робіт. Про це в рамках Всеукраїнського форуму "Україна 30. Інфраструктура" заявив генеральний директор компанії "Автомагістраль-Південь" Микола Тимофеєв.
За словами Тимофеєва, у минулому році компанія вийшла на позначу 3 мільйони тонн асфальтобетону і понад 800 км побудованих доріг, що для України є абсолютним рекордом. Але наразі пріоритетом є не лише обсяги зроблених робіт, а й якість.
"Суспільство сьогодні очікує від нас саме гарантій якості. Суспільство хоче бути впевненим, що нові дороги прослужать максимально довго. Лише в цьому випадку мільярдні інвестиції у дороги є виправданими", - зазначив очільник "Автомагістраль-Південь".
Тимофеєв повідомив, що компанія є лідером у запроваджені систем управління якістю.
"Ми рухаємось у декількох напрямах. Перший – це комплексна система контролю. Компанія створила мережу лабораторій з найсучаснішим обладнанням, аналогів якому ще не має в країні. У нас діє власний науково-дослідний центр, якій працює з системою Superpave. Ми контролюємо якість і дотримання технології на всіх етапах виробництва. Фактично, у режимі онлайн бачимо, як рухається весь виробничий ланцюжок. Президент Володимир Зеленський абсолютно правильно робить акцент на діджиталізації. Компанія також цифровізує всі процеси – і це дає результат", - розповів керівник компанії.
Другий напрямок підвищення якості – автоматизація виробництва. Компанія першою в Україні почала використовувати інтелектуальні системи управління технікою. Це мінімізує людський фактор, збільшує ефективність та якість робіт.
"Фактично ми вже сьогодні працюємо за міжнародними стандартами. Незалежно від регіону, від об’єкту – а у нас їх минулого року було вісімдесят – ми досягаємо єдиних параметрів якості. Всі основні об’єкти компанії, які зроблені п’ять-сім років тому, сьогодні перебувають в ідеальному стані. Ми єдині в Україні, хто проводить аудит стану об’єктів упродовж усього терміну їх служби", - заявив Тимофеєв.
Але, на думку очільника компанії, на ринку є чимало гравців, які націлені лише на прибуток, та які використовують демпінг. Тимофеєв пропонує переглянути критерії дорожніх закупівель. Більшу увагу звертати на нецінові критерії, як це працює в усіх європейських країнах.
"Крім того, дуже позитивно ставимось до ініціатив Укравтодору, направлених до підсилення системи контролю за якістю виконаних робіт – такі заходи в інтересах держави та суспільства", - підсумував Тимофеєв.
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"