В інспекції з енергонагляду розповіли про причини аварійних зупинок ТЕС
Державна інспекція енергетичного нагляду повідомила, що найбільша кількість аварійних зупинок ТЕС сталася через помилкові дії керівного персоналу.
Про це повідомляється на сайті відомства.
У відомстві нагадали, що з 1 січня по 9 лютого 2021 року на енергоблоках ТЕС ГК (генеруючі компанії), відбулось 92 аварійні зупинки енергоблоків внаслідок технологічних порушень, із них розслідувано та складено 75 актів, розслідування інших технологічних порушень триває.
"За результатами розслідувань визначено організаційні причини виникнення цих порушень. Найбільша кількість відмов сталася через помилкові дії керівного персоналу (24 відмови), також значну частину відмов склали дефект ремонту та помилкові дії ремонтного персоналу (21 відмова), вина персоналу служб, лабораторій, цехів, відділів (17 відмов), вплив сторонніх осіб і організацій (7 відмов) та 6 інших відмов (дефекти)", - йдеться у повідомленні.
Так, за участю представників Держенергонагляду у вищезазначений період проведено розслідування 12 технологічних порушень на таких об’єктах генеруючих компаній:
- Запорізька ТЕС, Криворізька ТЕС, Придніпровська ТЕС ДТЕК "Дніпроенерго" – загалом 7 технологічних порушень;
- Зміївська ТЕС ПАТ "Центренерго" – 4 технологічних порушення;
- Слов’янська ТЕС ПАТ "Донбасенерго" – 1 технологічне порушення.
Нагадуємо:
15 лютого енергоблок №2 Хмельницької АЕС, що перебував на ремонті, підключили до мережі - на місяць раніше запланованого терміну.
У п'ятницю, 12 лютого, Україна імпортувала 1060 МВт-год електроенергії із Росії.
Україна 1 лютого відновила імпорт електроенергії з Росії.
Україна змушена імпортувати електроенергію з РФ через приєднання до спільних енергосистем, заявив глава МЗС Дмитро Кулеба.
Енергоблоки на Запорізькій та Курахівській ТЕС увійшли в аварійний ремонт.
Станом на 8 лютого запаси вугілля на теплоелектростанціях на 43% менше за мінімально необхідний рівень та становлять 384,4 тисячі тонн.
Читайте також: В країні енергетична криза, вугілля не вистачає, регулятор попереджає про аварію. Що відбувається?
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"