У партнерстві зі Starbucks: Nestle анонсувала запуск в Україні лінійки продуктів
Один із найбільших у світі виробників харчових продуктів - компанія Nestle - анонсувала запуск в Україні лінійки продуктів у партнерстві з мережею Starbucks.
Про це повідомляє "Інтерфакс-Україна" з посиланням на прес-анонс Nestle.
"У рамках партнерства двох компаній на український ринок випущена лінійка кави для приготування вдома", - йдеться у прес-анонсі.
Згідно з повідомленням, 15 січня Nestle оголосить деталі партнерства зі Starbucks та свої плани з розвитку напрямку кави в Україні в цілому.
"Наразі кава під брендом Starbucks вже присутня в Україні як на найбільших маркетплейсах і у нішевих інтернет-магазинах, так і у великих роздрібних мережах, таких як "Сільпо" або Metro, і відноситься до верхнього сегменту з ціною близько 100 грн за 100 г", - зазначає "Інтерфакс-Україна".
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"