Відкриття першої в Україні масштабної бренд-зони beko у форматі shop in shop
У оновленому магазині "Фокстрот" (пр. Степана Бандери, 21) з'явилася найбільша бренд-зона beko формату shop in shop.
На території 100 м² розташована спеціальна зона, що імітує реальний інтер'єр кухні зі встановленою технікою преміального сегмента.
У бренд-зоні beko формату shop in shop відвідувачі магазину можуть ознайомитися з понад 50 товарами нової серії великої побутової техніки beko і дізнатися про ТОП-5 сучасних технологій, які закладені в продукцію для повсякденного використання:
1. AquaTech — дозволяє скоротити час прання на 50%, забезпечуючи на 50% більш делікатне очищення
2. AutoDose — одноразова заправка рідкими мийними засобами в пральній і посудомийній машині з точним дозуванням для кожної програми забезпечує до 1 місяця роботи.
3. Split&Cook — економія електроенергії при приготуванні одночасно двох різних страв в духовці.
4. PremiumDirect — активне управління роботою індукційної варильної панелі завдяки інтуїтивному інтерфейсу і дворівневому підсвічуванню.
5. HarvestFresh — зберігання вітамінів в холодильниках side-by-side завдяки імітації сонячного циклу.
У бренд-зоні можна буде протестувати технології розумної техніки за допомогою спеціального додатка HomeWhiz і відчути всю простоту використання інтелектуального управління.
Компанія beko також створила окремо кулінарну зону, де розміщені два варіанти дизайну кухні у світлій і темній колірній гамі, що дозволить покупцям побачити як саме їх техніка буде виглядати в реальному будинку.
"За нашою статистикою під час карантину 45% покупок техніки bekо було онлайн. Виходячи з нинішніх реалій пандемії COVID-19 цей показник буде тільки рости.
Але споживачі все одно хочуть побачити товар наживо перед покупкою. Через карантинні обмеження у людей немає можливості відвідувати велику кількість магазинів.
Тому для нас дуже важливо, щоб покупець міг побачити широкий асортимент в одній торговій точці та поставити запитання по технологіях фахівцю в магазині, а не розбиратись самостійно.
З цією метою ми створили формат бренд-зони bekо як shop in shop", — коментує генеральний директор bekо Альп Арбатли.
"Це пілотний проєкт. Але в наших планах — розвивати доступність інноваційних продуктів покупцям по всій Україні в нашій мережі.
Нам важливо зберігати високий рівень офлайн-послуг і пропонувати рішення за потребами сучасного клієнта", — виконавчий директор торгової мережі "Фокстрот" Олексій Зозуля.
*Довідка про компанію beko
beko — міжнародний бренд побутової техніки, що входить до групи компаній Arçelik, яка представлена в більш як
140 країнах. Компанія пропонує лінійки продуктів, що включають побутову техніку, кондиціонери повітря і дрібну
техніку. beko — європейський лідер серед брендів на ринку окремостоячої побутової техніки для дому, і найбільший бренд побутової техніки у Великій Британії. Бренд є Головним партнером ФК "Барселона", іменним партнером чоловічої баскетбольної команди "Фенербахче" і Офіційним постачальником Європейського чемпіонату League of Legends (LEC).
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"