Черкаси та Житомир можуть отримати швидке залізничне сполучення з Києвом

Середа, 23 вересня 2020, 09:55
 

Міністерство фінансів планує закласти в держбюджет кошти на три важливих інфраструктурних проєкти з розвитку залізничних пасажирських перевезень.

Про це повідомив заступник міністра фінансів Олександр Кава в інтерв’ю газеті "День". 

Перший проєкт - це електрифікація і модернізації ділянки залізничної дороги від станції імені Тараса Шевченка до міста Черкаси.

"Це дозволить запустити швидкісні електропоїзди "Інтерсісті" на маршруті Київ — Черкаси 3-4 рази на день з часом в дорозі до 2 години 45 хвилин. Сьогодні Черкаси є єдиним обласним центром, який наближений до Києва, але не пов’язаний зі столицею ані зручним залізничним сполученням, ані швидкісним шосе. 

Реклама:

Для 300 тисяч жителів Черкас вже наступного року може початися нова ера транспортного сполучення зі столицею і іншими регіонами", - заявив Кава.

Другий проект – це електрифікація ділянки Житомир — Новоград-Волинський. 

"Зараз через місто Житомир, де проживає майже 300 тисяч жителів, проходить лише 2 пасажирських поїзди. Жителі Житомира, фактично, позбавлені залізничного сполучення з переважною більшістю регіонів України і для того, щоб скористатися залізничним транспортом змушені їхати в Київ, або в Коростень, або в Бердичів. 

Електрифікація ділянки Житомир — Новоград-Волинський дозволить направити через Житомир не менше ніж 10 пар щоденних пасажирських поїздів. Відповідно, жителі Житомира отримають щоденне залізничне сполучення з 19-тьма обласними центрами країни", - повідомив заступник міністра фінансів.

Третій проект передбачає модернізацію приміського сполучення міста Києва, зокрема електрифікацію залізничної дороги до Василькова.

"Йдеться про відгалуження в 10 кілометрів від магістральної лінії Київ — Жмеринка. Це дозволить запустити приміські електропоїзди за маршрутом Київ — Васильків. Відповідно, зменшити навантаження на в’їзд в столицю дорогою М05 Київ — Одеса. Зараз вона перевантажена, особливо в години пік. 

Щоденно з Василькова в Київ на роботу приватними авто або маршрутками їздить 10-12 тисяч людей. Залізниця зможе забрати більше половини від цього пасажиропотоку", - пояснив Кава.

За словами заступника Міністра фінансів, це нормальний європейський підхід, коли держава інвестує кошти в залізничний транспорт. Наприклад, в федеральному бюджеті Німеччини на цей рік на розвиток автомобільних доріг спрямовується 11,4 мільярда євро, а на розвиток залізничного транспорту — 12,8 мільярда євро.

Економічна правда

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама: