"Мураха" — перша українська компанія, яка приєдналась до ініціативи "Stop Hate for Profit"
Мувінгова компанія "Мураха", яка займається переїздами та зберіганням речей, першою в Україні відмовилась від реклами у соцмережах від Facebook Inc., підтримавши кампанію "Stop Hate for Profit" ("Зупинимо розповсюдження ненависті заради вигоди").
Про це компанія повідомила на своїй сторінці.
"Компанія Muraha.ua призупиняє всі рекламні кампанії у Facebook та Instagram з 24 липня на невизначений термін.Весь збережений бюджет буде направлено на благодійність", — йдеться у повідомленні.
"Мураха" стала першою компанією в Україні, яка підтримала цю ініціативу, а також закликала решту українських компаній приєднуватись.
"Всі наші закордонні клієнти при повній згоді команди підтримали #StopHateforProfit.Особлива гордість — Мураха — Muraha.ua — перша українська компанія, яка підтримала відмовою від усіх рекламних активностей в Facebook та Instagram колег з понад 500 світових брендів. Мінімум на три місяці, а там побачимо.
Шановні українські колеги, я знаю скепсис більшості з вас на рахунок цієї акції.
Я знаю, що ваші бюджет повинні бути витрачені. Але коли ще у вас буде можливість стати пліч-о-пліч з колегами з 500 компаній, серед яких: Disney, Starbucks, Unilever, Coca-Cola, Volkswagen, Adidas, Reebok, Verizon, Microsoft, Ford, Boeing, Pfizer, Ikea, Viber?", — прокоментував Микита Коваленко, директор Digital Fox Agency, яка веде цифрові комунікації бренду Мураха.
Нагадаємо, що кампанію "Stop Hate for Profit" запустила організація Anti-Defamation League. Її представники звинуватили компанію Цукерберга в неетичних методах модерації контенту, які допускають ненависницькі висловлювання і дезінформацію.
Щоб "провчити" Facebook Inc., організація закликала рекламодавців по всьому світу не розміщувати рекламу в соціальних мережах компанії.
Повний список компаній, які приєдналися до акції, можна переглянути за посиланням.
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"