"Слуги народу" пропонують знову зробити розмитнення "євроблях" пільговим

Середа, 24 червня 2020, 09:00
 

Понад 40 народних депутатів внесли законопроєкти, якими пропонується звільнити від сплати акцизного податку нові та вживані транспортні засоби з 1 січня 2021 року.

Про це йдеться в трьох законопроєктах, які передбачають упорядкування структури акцизного податку та внесення відповідних змін до Податкового та Митного кодексів.

Податкові преференції не поширюються на транспортні засоби стандарту Євро-2 (тобто вироблені до 1995 року) і походженням з країни-агресора.

Законопроєктами також передбачені пільги для власників автомобілів на "єврономерах", які вже знаходяться на території України: протягом 180 днів з дня набуття законами чинності вони зможуть розмитнити автомобілі без застосування штрафних санкцій, але за умови сплати всіх митних платежів та добровільної сплати 8,5 тис грн до держбюджету.

Реклама:

За оцінкою авторів законопроєктів, станом на 1 травня 2020 року в Україні в режимі тимчасового ввезення або транзиту знаходиться 750 тис "євроблях", в тому числі 500 тис - з порушенням термінів та умов цих режимів.

Також пропонується звільнити від сплати акцизу вже в 2020 році учасників та ветеранів АТО, які ввозять один легковий автомобіль (або вантажний повною масою до 3,5 тонни, або автобус, або причіп) для особистого користування.

Цю ж категорію громадян пропонується також звільнити від сплати ПДВ при ввезенні авто, але за умови, що вартість митних платежів не перевищить 43 розміри мінімальної зарплати (близько 200 тис грн), а транспортний засіб не вироблено країною-агресором.

Крім цього, законопроєктом переглядаються з 1 січня 2021 року норми сплати і розміри транспортного збору.

Законопроєкт також передбачає з 1 січня 2021 року для старих авто, що не відповідають нормам Євро-4, ввести проведення техогляду протягом трьох місяців з моменту реєстрації і надалі не рідше одного разу на два роки.

Авторами законопроєктів є Андрій Богданець, Сергій Штепа (фракція "Слуга народу") і ще близько 40 депутатів.

Рекомендуємо почитати: 5:1 на користь секонд-хенду: як змінився авторинок України

Економічна правда

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама: