Rozetka планує запуск маркетплейса для ресторанів

Четвер, 18 червня 2020, 19:31
 

Український інтернет-магазин Rozetka.ua планує запуск маркетплейса для ресторанів і кафе, компанія розсилає пропозиції по закладах

Про це повідомляє Retailers з посиланням на публікацію комерційного директора мережі Mamamia! Сергія Чайку.

"Rozetka запустила маркетплейс для ресторанів", - написав він.
(В Facebook запис доступний тільки для друзів).

Також Чайка показав повідомлення від Rozetka, де вказано, що під проект буде створений окремий лендінг.

Реклама:

Вказується, що сума оплати за доступ до платформи 100 грн. в місяць, комісія в перші три місяці - 0,1%.

"Проєкт знаходиться на стадії розробки, тому поки ми не можемо нічого коментувати", - заявили агентству "Інтерфакс-Україна" в прес-службі Rozetka.

Нагадуємо:

Компанія Menu Group, яка керує сервісами доставки їжі Menu.ua та Eda.ua - заявила, що йде з українського ринку.

Напередодні стало відомо, що сервіс доставки їжі UberEats 3 червня припинив роботу в Україні.

Естонська компанія Bolt готується запускати у Києві влітку 2020 року два нових сервіси: оренду самокатів і сервіс доставки їжі Bolt Food.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама: