Через коронавірус у відділеннях обслуговується удвічі менше клієнтів — Приватбанк
За перший тиждень загальнонаціонального карантину кількість клієнтів, які обслуговуються у офлайн банківській мережі, скоротилась від 30 до 70% залежно від регіону.
Про це повідомляє прес-служба Приватбанку.
Зазначається, що загалом по системі кількість клієнтів, які відвідують відділення, скоротилась на 54%.
Натомість на 27% зросли кількість і обсяги платежів та банківських операцій онлайн у Приват24.
"Із початку "карантинного" тижня обсяги зняття готівки в банкоматах знаходяться на середньодобовому рівні - вдвічі нижчому, ніж, наприклад, у передноворічний період. Інкасація банкоматів та терміналів самообслуговування банку проводиться в штатному режимі", - йдеться у повідомленні.
Нагадаємо:
За перший тиждень карантину в Україні клієнти Приватбанку стали частіше оплачувати покупки картками і електронними гаманцями.
Економічна правда
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"