Apple продала більше смарт годинників ніж вся швейцарська індустрія
У 2019 році Apple продали майже 31 млн пристроїв, що на 36% більше, ніж в минулому році. Уся швейцарська годинникова промисловість, продала всього близько 21,1 млн. пристроїв, що на 13% менше, ніж роком раніше.
Про це повідомляє CNN Busines, згідно з дослідженнями Strategy Analytics.
Вінсент Тільке, аналітик дослідницької фірми Canalys зазначив, що погляд на продажі тільки в одиницях, не дають повного уявлення. Apple годинники, можливо, доведеться змінювати частіше, ніж швейцарські годинники, щоб оновити свою технологію та збільшити термін служби акумулятора.
За його словами швейцарські годинники в середньому приблизно вдвічі дорожчі, ніж годинники Apple: 1000 дол проти 500 дол.
"Apple Watch з'явився як власний символ статусу і пропонує конкурентоспроможну альтернативу швейцарським годинникам середнього класу", - заявив Стівен Вальцер, старший аналітик Strategy Analytics.
Компанія отримує вигоду від своєї більшої екосистеми: iPhone, iPad та інших продуктів фірми Apple. Швейцарські компанії також продають смарт-годинники, вони працюють в екосистемі Android та використовують WearOS на базі Android.
Нагадаємо:
Раніше ЕП повідомляла про те, що американський кардіолог звинувачує Apple в порушенні патенту на свій метод виявлення аритмії мерехтіння, який використовують в Apple Watch.
Читайте також: iPhone 11, iPhone 11 Pro, iPhone 11 Max та інші: що Apple презентувала в Купертіно.
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"