Магазини Київстар обслужили в 2019-му році на мільйон більше абонентів

Понеділок, 10 лютого 2020, 12:24
 

Минулого року торгові точки мобільного оператора Київстар обслужили 14 мільйонів абонентів, що на 1 мільйон більше ніж в 2018-му році.

Про це повідомляє прес-реліз компанії

Повідомляється, що у 2019-му році роздрібна мережа фірмових магазинів Київстар поповнилась 53 новими торговими точками та нараховує тепер 487 магазинів.

Найбільш популярним сервісом стала заміна Sim на Usim-карти з підтримкою 4G. Всього спеціалістами компанії було проведено більше 2,5 млн. операцій. За весь період можливостями 4G скористалось понад 10 млн. абонентів.

Реклама:

Друга за затребуваністю послуга, за якою абоненти Київстар частіше всього звертались в магазини – зміна тарифного плану та перехід на контрактну форму обслуговування. 

В 2019 році компанія впровадила в 200 магазинах сервіс Winfospot, який при підключенні до wi-fi перенаправляє абонента на спеціальну сторінку. Там абонент може отримати консультацію та закрити ряд сервісних питань самостійно, не витрачаючи час на чергу. 

Завдяки цьому сервісу в 2019 році було реалізовано більше 300 000 сервісних операцій. 

Нагадуємо, у 3-му кварталі 2019 року середній дохід оператора "Київстар" від абонента мобільного зв'язку становив 69 гривень.



Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама: