В УЗ порахували, скільки треба коштів на оновлення локомотивів
"Укрзалізниця" потребує 51,2 мільярда гривень протягом 6 років для оновлення локомотивного парку, з усіх локомотивів УЗ, лише 5,3% молодші за 25 років.
Про це повідомив член правління АТ "Укрзалізниця" Франтішек Буреш під час засідання міжфракційного депутатського об’єднання, повідомляє прес-служба компанії.
"Зараз нам доводиться балансувати між оновленням рухомого складу, модернізацією, переоснащенням, капітальними та поточними ремонтами локомотивів", - пояснив член правління.
Буреш наголосив, що парк локомотивів Укрзалізниці на сьогоднішній день морально та фізично застарілий: знос електровозів становить 94,4%, тепловозів – 98,3%.
Із загального інвентарного парку локомотивів лише 190 одиниць або 5,3% молодші за 25 років.
Щодо подальшого бачення цього процесу, він висловив впевненість, що Укрзалізниця має підтримувати вітчизняних виробників рухомого складу.
"Незважаючи на те, що є необхідність придбати на найкращих умовах нові локомотиви іноземного виробництва 135АС, 50DC, 20 AC/DC протягом 2020-2025 рр., ми чітко вимагаємо суттєвої локалізації їхнього виробництва на вітчизняних підприємствах", - зауважив Буреш.
Член правління також повідомив, що до 2025 року планується із залученням українських виробників здійснити відновлення та модернізацію 1023 локомотивів і капітальний ремонт 1049 одиниць тягового рухомого складу.
Нагадуємо:
"Укрзалізниця" закладає можливість відремонтувати за 2020 рік 300-500 вагонів за новою бюджетною моделью.
"Укрзалізниця" очікує показник прибутку за підсумками діяльності у 2019 році на рівні 2,5-3 млрд грн.
Збитки Укрзалізниці в пасажирському секторі за результатами 2019 року можуть перевищити 12 мільярдів гривень.
Як повідомлялося, "Укрзалізниця" за підсумками 2018 року збільшила чистий прибуток на 78% в порівнянні з 2017 роком - до 203,9 млн грн,
Також прем’єр-міністр Олексій Гончарук розповів, що консультанти від найбільшого залізничного оператора Німеччини Deutsche Bahn надаватимуть свої послуги для "Укрзалізниці" менеджменту або будуть залучені до управління компанією на певному етапі.
Економічна правда
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"