ДПС запустила е-сервіс керування переплатами податків
Державна податкова служба запустила новий електронний сервіс, скориставшись яким платник податків може подати заяву про повернення помилково та/або надміру сплачених грошових зобов’язань та пені у формі електронного документу.
Про це повідомляє прес-служба Податкової.
"Відтепер платники податків можуть управляти власними переплатами не виходячи з офісу або дому.
Все, що необхідно – комп’ютер, доступ до мережі інтернет та кваліфікований електронний підпис", - йдеться у повідомленні.
В Податковій також проінструктували, як користуватися новим сервісом.
"Заява може бути подана через "Електронний кабінет" та ІТС "Єдине вікно подання електронної звітності".
Після її прийняття органом ДПС заява, подана у формі електронного документу, миттєво потрапляє до відповідного електронного журналу.
Це суттєво скорочує час на її обробку, створює умови для швидкого опрацювання, та, у кінцевому підсумку, дозволяє значно зменшити загальний термін повернення коштів", - підкреслюється у повідомлені.
На думку голови ДПС Сергія Верланова, щорічно понад 130 тисяч платників податків подають заяви на повернення коштів з бюджету, новий сервіс мінімізує час і кошти користувачів.
"Запуск сервісу автоматичного повернення помилково бо надмірно сплачених податків дозволив мінімізувати втрати часу та коштів на відправку заяв для близько 132 тисяч платників.
Саме стільки платників щорічно в середньому подають заяви про повернення коштів з бюджету. За допомогою нового сервісу починаючи з 1 листопада платникам вже повернуто з бюджету більше 700 млн. гривень.
Продовжуємо створювати податкову в смартфоні", – резюмував він.
Читайте також: Без книги обліку та з електронними листами: 5 кроків до кращого кабінету платника податків
Економічна правда
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"