Кабмін запускає тестування системи електронного документообігу IDoc
Прем'єр Олексій Гончарук анонсував експериментальне запровадження системи електронного документообігу "IDoc" , яка має підвищити ефективність управлінських процесів у секретаріаті уряду.
Відповідне розпорядження розміщено на урядовому порталі.
iDoc - це система електронного документообігу, орієнтована на великі компанії. Вона була запущена у лютому 2017 року командою порталу державних послуг iGov, на чолі з Дмитром Дубілетом (нині міністр Кабінету міністрів).
Серед ключових можливостей системи iDoc розробники виділяють як можливість створювати будь-які форми, шаблони і логіку бізнес-процесів без участі програмістів, так і функціональність - адже це не тільки система документообігу, а ще й система видачі та контролю завдань.
Зазначається, що система може працювати як на хмарних серверах iGov, так і на серверах клієнтів-користувачів. Також, за словами розробників, система досить гнучка в роботі з електронними цифровими підписами всіх популярних форматів України.
Система iDoc підтримує мобільну версію для смартфонів.
Експеримент триватиме до 31 грудня 2020 року.
Економічна правда
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"