МАУ виплатить по 250 євро пасажирам рейсу Київ-Одеса, яких "забули" в аеропорту
У компанії "Міжнародні авіалінії України" зробили заяву щодо ситуації із пасажирами рейсу PS55 "Київ - Одеса", які в аеропорту "Бориспіль" не потрапили на борт літака.
Про це йдеться на сторінці МАУ у Facebook.
26 травня через помилку співробітників обслуговуючої компанії "Аерохендлінг" близько 30 пасажирів не вилетіли в Одесу. В "Аерохендлінг" повідомили, що у їхнього співробітника стався мікроінсульт.
"Усім пасажирам, що не відлетіли, було надано харчування, а також можливість обрати альтернативний варіант дістатися пункту призначення. Пасажири, які вирішили відлетіти наступного дня до Одеси були розміщені в готелі", - розповіли у компанії.
"Пасажирам буде повернена вартість невикористаного квитка Київ – Одеса, а також, згідно з правилами авіакомпанії МАУ, буде сплачена компенсація в розмірі 250 EUR", - повідомила МАУ.
Авіакомпанія МАУ готує претензію на адресу "Аерохендлінг", ведеться службове розслідування.
Як повідомлялося, пасажирів рейсу під час посадки на борт "забули", не довізши з терміналу до літака, який полетів без них. Через збій, що стався, перевізник отримав інформацію, що усі пасажири перебували у літаку.
Читайте також: Недобуд десятиріччя: у "Борисполі" запустили багаторівневий паркінг
Економічна правда
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"