Шулявський шляхопровід повністю перекрили на час ремонту
У Києві в ніч на 17 березня повністю перекрили Шулявський шляхопровід, рух транспорту організовано прилеглими вулицями.
Про це повідомив у Facebook мер Києва Віталій Кличко.
"Цієї ночі ми розпочинаємо роботи з демонтажу шляхопроводу. А старт будівництва нового мосту плануємо в квітні", - написав він.
"До кінця року має бути здійснений великий обсяг робіт зі зведення цього об‘єкту. Для цього нам також потрібно знести частину цеху номер 5 заводу "Більшовик". Там буде побудована нова частина транспортної розв’язки", - розповів Кличко.
"За оцінками фахівців, роботи зі зведення нового шляхопроводу триватимуть 17 місяців. Загальна їх вартість – близько 1 млрд гривень", - повідомив мер.
"Сьогодні в Києві потребують ремонту понад 70 мостів та шляхопроводів, що перебувають в передаварійному стані. І ми поступово оновлюємо їх. Але на це потрібні колосальні кошти і час. Оскільки в утримання міської інфраструктури десятиліттями не вкладали грошей", - нарікає Кличко.
Раніше водіям показали схему руху на час ремонту.
Також міська влада змінила маршрути громадського транспорту.
Нагадаємо:
27 лютого 2017 року у Києві частково обвалився Шулявський міст.
У липні 2018 року Київська адміністрація затвердила проект реконструкції транспортної розв'язки на перетині проспекту Перемоги з вулицею Гетьмана.
Затверджений КМДА проект передбачає будівництво неповної "конюшини" з трьома з'їздами (замість класичних для "конюшини" чотирьох).
До кінця 2019 року заплановано, зокрема, завершити роботи з будівництва нового шляхопроводу довжиною 158,17 м, велосипедних доріжок (довжина – 741 м), ліво- та правоповоротних з’їздів, реконструкції підземного пішохідного переходу, благоустрою та озеленення.
Проект трирівневої розв'язки з реверсивним кільцем було відхилено.
За даними "Схем", право ремонтувати київський Шулявський міст у непрозорому за конкуренцією тендері отримала фірма "Північноукраїнський будівельний альянс", пов’язана із нардепом та екс-керівником корпорації "Укрбуд" Максимом Микитасем.
Економічна правда
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"