"Укрзалізниця" знову повертає квитки через інтернет
З 15 січня о 16.00 ПАТ "Укрзалізниця" відновлює операції повернення проїзних документів на сайті booking.uz.gov.uа, на мобільній версії сайту й мобільних додатках.
Про це повідомляє прес-служба компанії.
Зазначається, що призупинення виконання операцій повернення проїзних документів через інтернет діяло з метою запобігання зловживанням у піковий період перевезень з 15 грудня 2018 року.
"Про виправданість вжитих заходів свідчить наявність квитків на період новорічно-різдвяних перевезень цього зимового сезону", - йдеться у повідомленні.
Повідомляється, що аналіз фахівців показав, що переважна кількість квитків викуповується через інтернет у перші хвилини відкриття продажу, а потім значна їх частина повертається в продаж перед відправленням поїзда.
В "Укрзалізниці" наголосили, що такі дані демонструють, що квитки оптом викуповуються для їх подальшого перепродажу.
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"