Українці купують техніку онлайн частіше, ніж одяг і взуття — дослідження Google
30% покупок одягу і взуття було зроблено українцями в Інтернеті, у той час як покупок телевізорів - 56%, та ноутбуків - 55%.
Про це свідчать результати дослідження, проведеного компанією IPSOS на замовлення компанії Google.
39% офлайн-покупців одягу і взуття використовували також онлайн-ресурси для вивчення товару перед покупкою.
Результати опитування показують, що 64% споживачів вважають основним бар'єром, що перешкоджає купівлі товару через Інтернет, відсутність можливості приміряти одяг/взуття; для 40% респондентів зручніше зайти в найближчий магазин, а 38% хоче отримати товар негайно і не готові витрачати час на очікування доставки.
Дослідження показало, що шлях від рішення до покупки одягу або взуття досить недовгий: майже половина покупок була здійснена протягом дня і 30% протягом тижня.
У категорії телевізорів, 50% покупок було зроблено протягом тижня після прийняття рішення щодо придбання нового ТВ.
Для 38% покупців процес вибору ноутбука займає більше місяця, для 22% – від тижня до 30 днів, 21% – від декількох днів до тижня, і тільки для 19% – покупка ноутбука була спонтанним рішенням, прийнятим безпосередньо в день покупки.
Найбільш затребуваними джерелами інформації про ноутбуки є сайти порівняння цін (51%), пошукові системи (50%), сайти магазинів і виробників (48%).
Нагадаємо, сервіс порівняння цін Price.UA назвав Топ-10 найпопулярніших серед українців товарів перед "Чорною п'ятницею".
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"