Шулявський міст знесуть в листопаді
Роботи з демонтажу Шулявського шляхопроводу будуть розпочаті 3-4 листопада.
Про це заявив в інтерв'ю газеті "Вечірній Київ" головний інженер КП "Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд Києва" Олександр Здольник.
"Зараз будуть розставляти дорожні знаки і нові світлофори для об'їзду транспортом будівельної зони. Переобладнали вже контактну мережу для тролейбусів. Машини поїдуть вулицями Нестерова, Цедіка, Гарматною і Виборзькою", - розповів він.
Інженер нагадав, що Шулявський шляхопровід закриють на 1,5 роки і повністю демонтують, після чого побудують новий.
Першими почнуть зносити прогонові будови, опори, потім і фундамент до ростверків.
"Поле зі свай (частини фундаментів) доведеться покинути. Є висновок експертизи, що старі фундаменти не придатні для нових сучасних і майбутніх навантажень. Замість старого тут встановлять нове свайне поле", - зазначив Здольник.
Під час усіх цих робіт проспект Перемоги не перекриватимуть для транспорту повністю, тільки частково обмежать рух по одній смузі. Ремонтники обіцяють працювати навіть вночі.
Очікується, що в найближчі дні почнуть зносити кіоски, які ще залишилися біля станції метро "Шулявська".
"Будівельники тепер зайняті тим, що переносять і розширюють зливову каналізацію, водопровід, телефонні і електрокабелі. Все робиться з таким розрахунком, щоб на майбутнє був простір для якихось інших інженерно-транспортних рішень. Мережі почали перекладати так, щоб бути на 100 відсотків впевненими, що в будівельну систему поміститься щось більше. Наприклад, раптом нащадки захочуть побудувати розв'язку за кресленнями Віктора Петрука", - зазначив інженер.
Як повідомлялося, громадська організація подала позов до суду проти КМДА з вимогою скасувати реконструкцію Шулявської розв’язки за проектом "неповного чотирилисника".
В травні 2017 року на сайті Київської міської ради була створена петиція №6240 з вимогою реалізувати на Шулявці трирівневу розв'язку з реверсивним кільцем. У серпні петиція набрала необхідні 10 тис голосів і була передана на розгляд в профільні комісії Київради.
За словами прес-служби КМДА, проектні рішення варіанту трирівневої розв’язки були направлені до Департаменту містобудування та архітектури, де вже розглядалися матеріали розробленого ТЕО двох інших проектів.
Автор трирівневої розв'язки Віктор Петрук заявив, що його проекту не дають пройти державну експертизу техніко-економічного обґрунтування.
Київська міська державна адміністрація своїм розпорядженням №1148 затвердила проект реконструкції транспортної розв'язки на перетині проспекту Перемоги з вулицею Гетьмана.
Це сталося на наступний день після того, як комісія Київради з питань транспорту не підтримала петицію киян, що передбачає проведення міжнародного конкурсу на кращий проект реконструкції.
Затверджений КМДА проект передбачає будівництво неповної "конюшини" з трьома з'їздами (замість класичних для "конюшини" чотирьох).
Загальна кошторисна вартість будівництва станом на червень 2018 року становитиме 830 млн грн, терміни виконання робіт - 17,5 місяців.
18 серпня з метою винесення інженерних мереж із зони проведення робіт і подальшої реалізації будівельних робіт були перекриті з'їзди Шулявського шляхопроводу, повідомляє прес-служба КМДА.
За даними ЗМІ, право ремонтувати київський Шулявський міст у непрозорому за конкуренцією тендері отримала фірма "Північноукраїнський будівельний альянс", пов’язана із нардепом Максимом Микитасем.
Максим Микитась – народний депутат і відомий столичний забудовник. Він є екс-керівником корпорації "Укрбуд".
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"