Через руйнацію лотерейного ринку держбюджет втрачає до 6 мільярдів щорічно - МСЛ

П'ятниця, 26 жовтня 2018, 18:42

За розрахунками спеціалістів оператора державних лотерей "МСЛ", лотерейний ринок вже з 2016 року міг вийти на рівень сплати податків 5-6 мільярдів гривень щорічно, але цьому завадили дії українських чиновників.

Про це заявив президент "МСЛ" Георгій Ложенко на телеканалі EspressoTV, передає сайт компанії.

За його словами, саме з 2014 року почалась руйнація та штучний перерозподіл лотерейного ринку, і кожний наступний міністр фінансів цю руйнацію успішно продовжував. Таким чином, чиновники своїми діями створили умови для появи нелегальних лотерей – що і призвело до втрат державного бюджету.

"Якщо люди організовують якісь ігри, навіть у "тіні", то це означає, що їм дали можливість працювати нелегально. Комусь при владі захотілось перерозподілити ринок", - зазначив Ложенко.

Реклама:

Одним з інструментів для створення "тіньових" лотерей були зміни у податкове законодавство – платити податок повинен був кожний гравець незалежно від розміру виграшу.

"Звичайному гравцю не важливо чи сплачує лотерейний оператор податки чи ні – його цікавить лише свій виграш. Якщо гравець виграв 5 гривень, а лотерейний оператор виплачує йому 4,56 гривень, то він більше не прийде до цього оператора. І це проблема влади, а не споживача", - підкреслив Ложенко.

"Потрібно вимірювати скільки грошей отримано від гравців, скільки отримав оператор після виплати виграшів, скільки він заплатив податків, скільки витратив на соціальні та гуманітарні проекти. Така система працює в усьому світі. Але ніхто не хоче застосовувати таку систему у нас", - зауважив президент "МСЛ".

Як повідомлялося, українські чиновники в 2015-2018 роках вказали в своїх деклараціях виграші в лотереї і на букмекерських ставках в розмірі 7,874 мільйона гривень

Читайте також: Війна лотерей: кому дістануться мільярди азартних українців  

Національна лудоманія: чому Україну заполонили гральні заклади

Економічна правда

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама: