На кордоні з Польщею електрифікують залізницю
Кабінет міністрів затвердив техніко-економічне обґрунтування реконструкції залізничних будівель з електрифікацією ділянки Ковель-Ізов-Держкордон.
Відповідне рішення уряд ухвалив на засіданні 24 жовтня, передає "Інтерфакс-Україна".
"Переведення напрямку на електротягу значно зменшить річний обсяг використання дизпального на перевезення і обсяги викидів шкідливих речовин в атмосферу", - наголошується в пояснювальній записці до розпорядження Кабміну.
Нове ТЕО передбачає проектування, фінансування і проведення електрифікації, модернізації систем сигналізації та зв'язку, телекомунікаційної системи залізничної ділянки Ковель-Ізов-Держкордон загальною кошторисною вартістю 1,45 млрд гривень і строком окупності в 6,6 років.
Відповідно до ТЕО, експлуатаційна довжина електрифікованої ділянки становитиме 94 км, а кількість роздільних пунктів - 12.
Як зазначено в пояснювальній записці до рішення уряду, реконструкція здійсниться за рахунок власних коштів "Укрзалізниці".
Як уточнює ЦТС, УЗ крім електрифікації ділянки Ковель-Ізов-Держкордон має намір також побудувати на ній другу колію, щоб збільшити вантажопотік з Польщею.
Нагадаємо, в квітні 2017 року УЗ і оператор ширококолійної залізниці в Польщі PKP LHS підписали меморандум про намір реконструкції залізничних споруд з електрифікацією згаданої ділянки.
Очікується, що крім зменшення експлуатаційних витрат це також прискорить доставку вантажів, а також дозволить збільшити вагу вантажних поїздів і спростити технологію організації залізничнного руху.
Крім того, Білоруська залізнична адміністрація запропонувала керівництву УЗ розглянути перспективи тристороннього співробітництва з PKP LHS в питанні організації нового логістичного маршруту в напрямку Євросоюзу через прикордонний перехід Ізов-Грубешів.
Після електрифікації напрямку Ковель-Ізов-Держкордон з'явиться можливість здійснювати рух на електротязі залізницею одного стандарту ширини (1520 мм) від України до польського промислового району в Катовіце.
Відзначимо також, що "Укрзалізниця" на найближчий час планувала ще кілька масштабних проектів з електрифікації: Долинська-Миколаїв (148 км), Миколаїв-Колосівка (105 км) і Держкордон-Овруч-Коростень-Житомир-Бердичів (215 км).
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"