У Японії китайські постачальники меду поступилися українцям
У 2017 році експорт українського меду до Японії збільшився до 96 тонн.
Про це розповів віце-президент з міжнародних питань "Союзу пасічників України" Андрій Бажин, пише Дело.
Японські покупці споживають близько 51 тис. тонн меду на рік, із яких лише 5% - з японських пасік. У грошовому еквіваленті обсяг місцевого ринку у 2017 році склав 561 млн дол.
Близько 70% меду в Японії імпортується з Китаю, але за останні 10 років його частка помітно скоротилася. І на місце китайському меду прийшов український.
За п'ять років експорт українського меду до Японії збільшився у п'ять разів - у 2014 році до цієї країни було поставлено 19 тонн.
Бажин зазначив, що японці готові купувати українську продукцію дорожче, ніж США або ЄС, але і вимоги у них набагато жорсткіші. Вони в основному люблять фасований, виключно рідкий продукт, найчастіше - світлий, прозорий.
Популярний у Японії мікс рапсового і акацієвого меду. А якщо на етикетці вказано, що він натуральний - тоді продукт цінується ще більше.
Нагадаємо, Україна посідає п'яте місце у світі за обсягом виробництва меду і є лідером з його виробництва у Європі.
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"