Airbus зробить свій вантажний літак легшим

Понеділок, 15 жовтня 2018, 11:17
 

Європейський авіабудівний концерн Airbus оголосив про намір розробити полегшений варіант свого нового літака для негабаритних вантажів Beluga XL.

Про це повідомляє Flightglobal, передає N+1.

Така доробка дозволить уникнути надмірно високих аеропортових зборів за супровід при посадці і навігаційне обслуговування.

Транспортні літаки Beluga XL, розроблені спеціально для перевезення різних деталей літаків, включаючи консолі крила, мають максимальну злітну масу 227 тонн. Причому до цього показника вони будуть завантажені рідко.

Реклама:

Для того, щоб знизити аеропортові збори, максимальну злітну масу Beluga XL планується зменшити до 205 тонн.

Більшість сучасних аеропортів розраховують збори за послуги за диспетчерський супровід при посадці і навігаційне обслуговування на основі паспортної максимальної злітної маси літаків, а не їхньої реальної маси з вантажем, зазначеній у декларації рейсу.

Проект вантажного літака Beluga XL стартував в листопаді 2014 року. В основу літального апарату покладено лайнер A330-200. Новий літак зможе перевозити вантажі масою до 53 тонн. Довжина Beluga XL становить 63,1 метра, розмах крила - 60,3 метра, а висота - 18,9 метра. Літак зможе виконувати польоти на відстань до чотирьох тисяч кілометрів при повному завантаженні.

Airbus має намір перевозити новими літаками крила пасажирських лайнерів A350 XWB. В один такий літак помістяться дві повністю зібрані консолі крила.

Зараз концерну належать п'ять вантажних літаків Beluga, побудованих в 1992-1999 роках на базі лайнера A300. Ці літаки можуть перевозити тільки по одній консолі крила A350 XWB.

Перший політ Beluga XL відбувся 19 липня 2018 року в Тулузі на південному заході Франції. Зараз літак проходить сертифікаційні випробування, які планується завершити в наступному році.

На 2019 рік запланована поставка першого нового літака.

Нагадаємо, в липні український літак "Мрія" завершив рекордний за кількістю рейсів проект.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама: