Бронетанковий завод заплатив 4 мільйони за неіснуючі двигуни — поліція
Поліція підозрює посадовців ДП "Миколаївський бронетанковий завод" в змові з ТОВ "Укравто Конверсія" для виводу державних коштів в сумі 4,15 мільйона гривень.
Про це стало відомо з ухвали Центрального районного суду Миколаєва, повідомляє видання "Наші гроші".
З матеріалів справи відомо, що для виконання замовлення Міністерства оборони "МБТЗ" в березні 2017 року уклало договір з "Укравто Конверсія" на поставку шести двигунів за 5,18 млн грн.
На початку 2018 року завод сплатив за двигуни 80% авансу – 4,15 млн грн. Решту потрібно було сплатити через п’ять днів з моменту прийняття товару, який обіцяли поставити через два тижні.
Фірма своїх зобов’язань не виконала, але завод не почав судитися за повернення авансу. На думку слідчих це свідчить про причетність керівництва заводу до виведення коштів та зриву оборонного замовлення.
Слідство також встановило, що тільки через два місяці після закінчення строку поставки "Укравто Конверсія" нібито поставила обіцяні двигуни. Але офіційно їх відправили назад фірмі для заміни через нібито невідповідність вимогам.
Ці операції не підтверджені накладними, документами вхідного контролю "МБТЗ", бухгалтерським обліком.
Керівником "МБТЗ" в останні роки був херсонець Микола Кістрін, який є власником приватної фірми "Херсонагроснабінвест".
До призначення на завод він був радником свого земляка – гендиректора "Укроборонпрому" Романа Романова, якого президент звільнив в лютому 2018 року.
Кістрін покинув посаду директора в серпні цього року, напередодні відкриття кримінальної справи про зниклі двигуни. Офіційно він був звільнений за затримку зарплат.
Нині в.о. керівника заводу є Олександр Кожевніков, який займав посаду заступника директора з комерційних питань "МБТЗ".
"Укравто Конверсія" записане на Ігоря Фесенка. З судового реєстру відомо, що в серпні цього року "МБТЗ" подало позов до фірму по невиконанню згаданого в кримінальній справі договору. В позові завод вимагає сплатити йому 658 тис грн штрафу та пені за несвоєчасно поставлені двигуни.
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"