Прощавай, мас–маркет: H&M тестує новий формат магазинів
Мережа магазинів одягу H&M почала тестувати новий формат торгових точок: менше товарів, більше одягу лінійки "Premium".
Про це пише Reuters.
Перший магазин нового формату відкрився в Стокгольмі, де знаходиться штаб-квартира компанії. Він розташований в престижному районі Карлаплан.
У цьому магазині вужчий вибір одягу, більш широкі полиці, а також усі товари розсортовані за колірною гамою. Крім того, відвідувачам пропонують еспресо і проводять закриті заходи за запрошеннями.
В "тестовому" магазині H&M збільшив кількість одягу з лінійок "Trend" і "Premium Quality". Ціни на товари вищі. Наприклад, якщо зазвичай шкіряні куртки коштують близько 100 доларів, то куртки лінійки "Premium Quality" - 400 доларів.
"Ми повинні підвищити загальний рівень якості: менше товарів в магазині, більш приємне його представлення", - цитує Reuters онука засновника H&M Карла-Йохана Перссона.
Компанія вирішила створити більш теплу і персональну обстановку, додає глава інноваційного аналітичного центру H&M Анна Тіллберг, яка займається розробкою нової концепції.
H&M - шведська компанія, заснована в 1947 році. Це другий рітейлер одягу за кількістю магазинів в світі після іспанської Inditex (Zara, Oysho, Massimo Dutti, Bershka, Pull&Bear).
До групи H&M входить не тільки однойменна мережа, а також бренди Monki, COS, Other Stories, Arket та ін. Продажі H&M сповільнюються вже не один рік. Рітейлер має проблеми із запасами нерозпроданого одягу, вони досягли рекордного рівня в 4 млрд доларів.
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"