Самокеровані автомобілі не справляються з поганою погодою

Середа, 19 вересня 2018, 13:22
 

Самокеровані автомобілі не можуть впорається з дощем, снігом або сльотою без водія.

Про це повідомляє Bloomberg.

Після випробувань безпілотників в Бостоні виявилось, що дві головні перешкоди для самокерованих машин - сніг і чайки.

Питання з чайками вирішили, запрограмувавши авто так, щоб воно повільно рухалося, лякаючи птахів. Питання зі снігом досі залишається відкритим.

Реклама:

Бостонський стартап WaveSense запропонував вирішення проблеми, створивши радіолокаційну систему для сканування того, що знаходиться під снігом.

Кілька датчиків, закріплених під ходовою частиною, можуть сканувати до 10 футів під землею, виявляючи грунт, воду, коріння і каміння. Як тільки WaveSense сканує всю дорогу, він створює карту підповерхневих шарів, які можуть визначати місце розташування транспортного засобу до сантиметрів.

У WaveSense стверджують, що система може проводити сканування на швидкості авто до 65 миль в годину.

Поки автономні автомобілі покладаються на роботу датчиків: GPS, камери, радара і лідара.

Погода нівелює як мінімум два з них: камери не приносять користі при тумані і снігопаді, а лідари - під час дощу. Решта систем також мають серйозні недоліки. GPS-з'єднання може бути повільним, а радар не відрізнить пішохода від чайки.

Одним з рішень експерти бачать програмування транспортного засобу так, щоб воно приймало до уваги найбільш точну інформацію кожної окремої системи. Інженери називають це "збором і узагальненням даних датчиків".

WaveSense стверджують, що вони готові до виходу на приватний ринок. Компанії вдалося скоротити розміри апаратного забезпечення до прийнятного. Довжина системи становить 5 футів, ширина - 2 фути і висота - 3 дюйми. При великому попиті ціна знизиться до 100 доларів за один пристрій.

На думку старшого партнера Boston Consulting Group Ксавьє Моске, пройде не менше двох років, поки навіть такий великий гравець, як Waymo, зможе запрограмувати авто таким чином, щоб воно справлялося з погодної проблемою. Тому початкові безпілотники зможуть їздити лише в сонячних містах.

У WaveSense планують тестувати систему в Бостоні вже цієї зими.

Велика частина витрат на дослідження і розробки WaveSense вже оплачена американськими військовими силами.

Економічна правда

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама:
Підпишіться на наші повідомлення!