Кличко пообіцяв прибрати з вулиць Києва "інформаційне сміття"
Влада Києва разом із власниками рекламних компаній розробила правила розміщення зовнішньої реклами в Києві – її кількість на вулицях столиці зменшиться.
Про це міський голова Києва Віталій Кличко заявив в ефірі телеканалу "Newsone", інформує столичний портал.
За його словами, у місті впроваджують нову схему розміщення наземної реклами.
"Наша принципова позиція: кількість реклами на вулицях столиці має бути меншою. Ми знайшли компроміс між усіма ключовими гравцями рекламного ринку. І домовилися про те, що зовнішньої реклами в місті повинно бути менше", – сказав Кличко.
"Сьогодні, наприклад, ви не побачите в центрі столиці так звані розтяжки, не побачите такої кількості великих білбордів. Діють ухвалені правила. Це стосуватиметься і метрополітену. Ми мінімізуємо кількість реклами, яка "закриває" як вагони метро, так і самі станції", – додав він.
Кличко заявив, що доручив профільному заступнику Олексію Резнікову та Управлінню з питань реклами КМДА розробити у стислі терміни схему розміщення реклами на транспорті.
Її, зокрема, не повинно бути на вікнах та дверях у вагонах метро, на дверях вхідної групи метрополітену та мармурових фрагментах оздоблення станцій.
Також реклама не повинна псувати вигляд станцій-пам’яток архітектури.
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"