Київстар хотів стягувати плату за "безкоштовний" номер

Вівторок, 28 серпня 2018, 13:30 -
 

Мобільний оператор "Київстар" хотів з 1 вересня брати абонплату у розмірі 1500 гривень на місяць за користування коротким номером Служби розшуку дітей 116000.

Про це на своїй сторінці Facebook написав представник ВГО "Магнолія" та засновник "Служби розшуку дітей" Руслан Горовий.

У коментарі ЕП він розповів, що номер 116000 ввели в Україні після директиви ЄС про введення єдиного номера. Всі мобільні оператори погодились обслуговувати його та робити переадресацію на "Службу розшуку".

На початку серпня "Служба розшуку дітей" отримала від "Київстару" листа про зміну умов користування номером.

Реклама:

"З 1 вересня вирішили брати абонплату за користування номером - це 1500 гривень. В місяць. Плюс ще 0,45 гривні за хвилину розмови", - розповідає Горовий.

В той час, коли, за словами Горового, менеджмент мобільних провайдерів усієї Єворопи розуміє, що це єдиний європейський номер по розшуку, і надає його для користування безкоштовно.

У коментарі під постом Київстар зазначив, що згідно з політикою групи компаній VEON, послуги зв'язку надаються виключно на комерційній основі.

"Компанія завжди робить виняток, що стосується соціальних програм і проектів, у тому числі для номера 116000, використовуваного ВГО "Магнолія". Тому ми залишаємо для цього номера колишні умови, про що в найближчим часом повідомимо ВГО "Магнолія"", - йдеться в коментарі.

На запит ЕП у Київстарі відповіли, що вже запропонували ВГО "Магнолія" індивідуальні умови для номеру 116000, а саме - символічну плату в 100 гривень за весь майбутній період реалізації проекту.

"Як і раніше, абоненти, що телефонують на цей номер, жодних коштів не сплачуватимуть. Лист з такою пропозицією направлений нашому соціальному партнеру", - йдеться в повідомленні.

У "Службі розшуку дітей" підтвердили, що отримали від оператора нові пропозиції.

Нагадаємо, нещодавно президент "Київстар" пішов з посади. 

Аліна Полякова, ЕП

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама: