Coca-Cola інвестувала в виробника натуральних спортивних напоїв
Coca-Cola інвестувала в виробника натуральних спортивних напоїв BodyArmor для того, щоб конкурувати з Pepsi.
Про це повідомляє WSJ.
Coca-Cola придбала міноритарну частку в компанії BodyArmor, яка випускає однойменні напої для спортсменів.
Сума угоди не розголошується, за її умовами незабаром Coca-Cola зможе випускати продукцію BodyArmor.
Американський ринок спортивних напоїв оцінюється в 8 млрд доларів на рік, він на три чверті належить Pepsi і її бренду Gatorade. У Coca-Cola є свій бренд Powerade, він займає друге місце з 6% ринку. BodyArmor на третьому місці, він позиціонується як натуральний продукт, більш корисний для здоров'я.
BodyArmor розраховує на виручку в 400 млн доларів за 2018 рік. Компанія оцінюється в 1-2 млрд доларів.
Нагадаємо, компанія Coca-Cola підвищить вартість продукції через мита на імпорт алюмінію, який використовується для виготовлення банок.
Економічна правда
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"