Укрзалізниця не передбачає компенсацію пасажирам за неналежні умови проїзду
Виплати компенсацій пасажирам за неналежні умови проїзду не передбачені нормативними та нормативно-правовими актами.
Про це повідомляє Укрінформ з посиланням на ПАТ "Укрзалізниця".
"Перевезення пасажирів здійснюється пасажирськими вагонами, які відповідають санітарно-технічним та іншим нормам, що забезпечують безпеку для життя та здоров'я пасажирів. Відшкодування компенсаційних виплат пасажирам за неналежні умови проїзду нормативними та нормативно-правовими актами не передбачено", - зазначили в УЗ.
Також зазначається, що відповідно до договору перевезення (придбаного проїзного документа) перевізник зобов'язується перевезти пасажира до пункту призначення в терміни, визначені договором.
Крім того, у відповіді на запит Укрзалізниця повідомляє, що протягом 2018 року не було зафіксовано звернень громадян до суду щодо порушення їхніх прав під час пасажирських перевезень.
"Всі суперечки і непорозуміння, які виникають між пасажирами та працівниками залізниці, розв'язуються на станції начальником станції або начальником вокзалу, в поїздах під час руху поїзда - начальником поїзда, не доводячи їх до суду", - повідомляє Укрзалізниця.
Нагадаємо, до кінця літа "Укрзалізниця" планує розділити поїзди на три класи - комфорт, стандарт і економ.
Економічна правда
Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"